Han drunknade !

På promenaden hem igår,
såg vi en ambulans,
en brandbil &
en dykningsbil!
`Undra vad som har hänt`?
Nyfikna som vi är,
så går vi och kollar!
Mycket riktigt
så har en kille ramlat i vattnet!
Hmm,
va han för full ?
Eller har nån puttat i honom ?
Hursom hellst så är det frågor som
jag kommer att dö ovetandes av.
Hoppas ingen va så dum och puttade i honom iaf..


Imorse när jag bestämmer mig för att
gå upp och göra mig iordning på den fräscha toan,
så ropar Mike..
Och där på text-TV stog de..
Han drunkande!
Fy fan !
Han var levande när dom fiskade upp honom men avled
senare på sjukhuset!
Stackar´n!

Man ska vara rädd om dom man har,
man vet aldrig vad som kan hända ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0