Fredag igen!


Keep smiling Keep shining Knowing you can always  count on me for sure thats what friends are for..
Jobbig att somna ledsen
men skönt att vakna glad,
tack vare min Anna ♥

Idag ska jag följa med Anna till
Magic Lines
hon ska pierca tungan!
Då blir hon tyst i några timmar ;)
Jag ska även träffa Jannica för en power walk så
vi kan äga stranden tillsamans i sommar.
Jag ska inte säga att vi ska ha Fredagsmys sen
för de är ett ord som jag hatar
att alla missbrukar,
så jag väljer att istället kalla
våran Fredag & aktivitet för Fredagskul.
Kickar igång dagen med en låg växel med kaffe & show
framför spegeln
för att sedan sätta i en högre växel
och plattan i mattan!
Jag är så redo
är du ?



M and A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0