Fönster putsning!



Situps & rumplyft..Check!
Varje morgon börjar likadant,
morgonträning & plugg!
Roligare än så har jag de inte när jag slår
upp mina ögon.
Men de måste ju göras
så lika bra att göra de direkt på morgonen
så är de klart sen.
Snart ska jag även putsa fönster,
som jag inte hann igår.
De hör till vårstädningen
säger min mamma.
Och är de nån som kan de där med städning
så är de hon!
Fast hur fan rengör man fönster?
Whish me luck..
 
Gymmet står kvar på samma
ställe idag med så lika bra att gå dit
och biffa till sig lite,
Rygg & axlar tror jag de blir.

Kvällen ska speneras med näsan i boken
med Anna,
vi ska slå våra kloka ihop och hjälpas åt
att plugga.
Hon ska plugga matte & jag ska läsa Etik & Lisvfrågor.
`Frågan är vad som är värst?`


Dags att sätta igång med allt som ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0