Dags att gå upp!



Åhh jag har haft sovmorgon hela veckan,
gått upp strax efter 09.00
varje dag.
Vilken lyx!
Nu idag va de sista dagen.
Sen är de dags att börja ta tag i dom
värdefulla mornarna och få
in lite action !
För ovanlighetens skull tänkte jag besöka
gymmet idag,
rygg & axlar på schemat!
De gör jag ju jämt så de kan väl inte gå åt skogen?

Dags att åka tåg idag igen,
Örebro C - Västerås C.
Jag ska träffa Josefin över en chailatte & ta igen lite förlorad tid.
Sen ska jag ta en långpromenad med Anna.
Fullt på schemat idag och solen lyser!
Jag är nöjd!
Så nu köör vi ..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så liten och söt :)

och värkar alltid ha humöret på top

älskar att läsa din blogg, du skriver på ett så himmla bra sätt :)

2010-04-22 @ 18:18:26
Postat av: Anonym

Aha, va roligt att du tycker de ! Tack så mycket :) De gör mig glad :)

2010-04-22 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0