Blyger!



Egentligen heter han Mike
men vi kan kalla honom blyger!
Världens sötaste & blygaste kille..
Han ringer & kollar om jag lever,
för att jag inte har svarat på hans sms.
`Har jag fått sms?`
Kanske har läste de i sömnen & raderat de,
det är sånt jag gör när jag läser sms när jag sover.
Jag är inte vid medvetande alls när jag väl träffat på
min vän John Blund.
Så jag frågar lite försiktigt vad han hade skrivit?
Mike: De kan jag inte säga nu.
Maja: Vadårå ?
Mike: Mina jobbarkompisar är här!

Aha,
tänkte jag,
nu har han skrivit nått om att han vill ta mig hårt
eller nå annat dirty!
Mike: Jag skickar de igen!
Maja: Aaa gör de!

Hahaha,
sötaste Mike skriver:
Godmorgon Älskling!
Har du slagit upp dina vackra ögon ännu?
Tänker på dig & saknar dig mycket.
Puss.


Då törs han inte berätta hur söt han egentligen kan vara
bakom sin hårda fasad,
för att hans jobbarkompisar kanske retas med han !


Min tuffing gör så de pirrar i magen på mig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0