Äntligen framme !

Jag är som ett litet barn när jag åker bil,
till en början är jag avslappnad och lite
halvtrött,
sen tar rastlösheten över.
Myror i brallan!
`Är vi framme snart `?
3,5 timme ungefär,
kändes som 10 timmar.
När vi äntligen kommer fram till Gbg,
och hittat hotellet så ska vi hitta parkeringshuset.
Efter att ha kört en roadtrip några varv
så hittade vi äntligen parkeringshuset!
Finally !!
Vi börjar med att kasta in allt på rummen,
för att skynda oss till nån restaurang.
Lika bra att äta fort innan
demonerna tar över.
Jag hetsade i mig en kycklingsallad
för att sedan kasta mig ut
i Göteborgs shopping hets..





Jag har redan hunnit stöka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0