Små roliga- i vardagen.

I min vardag kämpar jag med jobb, fririd, hemmet och allt som hör till.
Som alla andra.
Livet kan jag tro, konstigt nog.
Trodde jag inte som liten flicka. 
Jag skulle äta godis varje dag & jobba i leksaksbutik, det hade nog varit fulländat liv? 
Tills den dåliga Handelslönen inte hade räckt till att laga alla mina hål i tänderna från godiset.
Men jag är övertygad om att jag trots hål i tänderna & hyllorna hemma fulla med leksaker i förebyggande syfte.. OM nått barn i min närhet kanske fyller år, vilket jag hade haft eftersom jag har en släng av shoppoholic beteende (!) så hade jag skrattat så det stramat i käken & värkt i magen, tack vare mina positiva vänner. 
Finns inget bättre än att skratta sig varm i vår mörka värld.

Att prata bakom min rygg bevisar bara att jag är före dig.

Att omge sig av positivitet är en investering för livet. 
♥️ 


Kommentarer
Postat av: Madeleine Ström i LULEÅ

Du är bara så söt så det är inte klokkkkt gumman :)
Hela du ÄR ju lixom positiviteten persinifierad tycker jag. Hoppas ni har det gött där hemma och att ni får en supermysig ALLA HJÄRTANS DAG HELG :)
Kram

2015-02-12 @ 13:19:16
Postat av: Anonym

Saknar att läsa dina blogg inlägg!!

2015-04-14 @ 16:00:31
Postat av: Anonym

Saknar dina blogg inlägg. Har du slutat blogga? Lr bytt?

2015-05-15 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0