Västerås

Sitter i min barndomsvän flickrum, 
tänker tillbaka på tiden som barn här Medans jag själv har med mig mitt barn.
Pytteshopping i city & skratt långt in på natten- perfektion.
Trötta ögon fyllda med grus väcks tidigare än tidigast av Kiddo. 
Mycket positivt finns det med min stora kärlek & bästa vän solen, 
energi vitamin skratt leénde välmående lycka
Tidiga mornar!!! 

Att träffa familj & vänner är total lycka för mig,
sånt som andra tar för givet
att träffa sina de nära & kära när de vill, 
sånt är lyx för mig som måste planera in såna träffar. 
❤️ 
Ta aldrig någon förgivet

Mellan nytankning av energi, hets & ständigt ekande i huvudet av fånga dagen så ska det även hinnas fixa mitt trollhår, 
what to do? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0