Lördag vare ja

Vaknar upp utvilad för första gången på länge.
Solen skiner in i det trötta sovrummet där sömnen ligger tät, 
men heeeey solen är här så det var bara att kliva upp för att hinna se lite av min efterlängtade sol innan 18 timmars jobb (trodde jag) kickades igång,
blev tydligen 23 timmars jobb (!) 
Cash is king.
Kan de vara möjligt att jag skulle kunna spara undan en krona eller två? 
Måste spara pengar så jag kan kladda ner kroppen med mer bläck, 
jag liksom måste, 
jag har bestämt mig för att jag ska göra de så då måste jag de. 
Vill vill vill !!!

Med endast 6 timmar kvar på jobbet för detta pass, 
denna vecka så känner jag mig pigg efter koffein & protein-intaget ✔️ 
När klockan slår 10.00 denna Söndag stämplar jag ut trött & nöjd efter att ha myst & lekt med liten,
tränat, 
kompishängt, 
Samt jobbat nästan 60 timmar!
Jag är på riktigt min största idol just nu. 
Jag ser upp till mig själv ✔️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0