Hur länge skulle du vänta?

Time Will tell, 
jo jag tackar jag.
Alltid ska man vänta på nått, 
men vad är värt att vänta på och hur länge? 
Jag är inte känd för att ha tålamod & vänta, 
i know. 
Men hör & häpna så ligger en liten dold talang kallad väntan långt in i min lilla kropp och på rätt saker kan jag vänta. 
Men om du inte vet vad du egentligen väntar på, 
kan man kalla mig otålig då? 
Törs man chansa om man kanske väntar i onödan?
Jag vet inte än om jag ska vänta och låta time Will tell eller om jag ska göra som i vanlig ordning och bara köra ?

Jobbdygnet börjar se sitt ljus i tunneln och jag kan nästan känna doften av mina nytvättade lakan, 
endast 7 timmar kvar ✔️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0