As Usual

I vanlig ordning går tiden hemma 
i Västerås väldigt fort, 
och innan man vet ordet av så har alla lediga dagar susat förbi och endast den
långa bilresan är kvar att checka av ✔️ 
På en liten stund är vi även hemma och blandade känslor väller över mig ännu engång,
de gamla vanliga som att lämna sin familj för att åka hem till verkligheten i lilla nya staden.
Hinner sällan packa upp innan det är dags för jobb & jag började med att jobba 27 timmar på 1 1/2 dygn !!

Jobbar man mycket får man mycket ledigt ✔️ 

Mycket blandade känslor rör sig i min lilla kropp och jag bubblar i vanlig ordning.
Vill man kan man se de som lyx att bubbla som champagne en helt vanlig vardag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0