Antingen eller?

Jag är inte perfekt-
aldrig varit & kommer förmodligen aldrig att vara ✔️ 
Jag träffar heller inte killar som är perfekta- 
I vissa fall tvärtom.
Men är det så att det kanske är lite av min grej?

That kind of Guy- 
Hur trodde du att det skulle sluta? 

Hur många chanser kan man ge & hur många chanser kan man möjligen få? 
Finns de nån gräns för vad man kan få stå ut med & möjligen utsätta nån för? 
Om de är så fel,
varför känns de så rätt?

Rädsla blandat med nyfikenhet, 
en sista chans eller är grunden redan skapt?

Att inte ge någon en ny chans är lite som att dra bort sina egna möjligheter att bli lycklig! 
Om de är menat att bli så spelar inte början, grunden, förutsättningarna eller oddsen någon som hellst roll, 
för då är det menat att bli ✔️ 

Dags att släppa rädslan & slappna av- 
om inte jag tillåter mig att känna, 
vem ska då kunna få mig att känna?
Jag börjar hos mig själv, 
det borde förr göra ! 

Lill-Lördag i min stad, 
Med mitt barn- med mina vänner & familj i starkt skinande solen. 
Lycka ! 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0