Ssk



Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här..
/Melissa Horn

Vad ska man bli när man blir stor ?
Har hunnit fundera lite på jobb under långa promenader med skön musik i öronen.
Drömyrket sen många år tillbaka är sjuksyster inom psykiatri &
syster på fängelse.
Att bli ssk tar ungefär 3 år (!) och jag tror att man måste vara smart,
skärpt & focuserad.
´Skulle jag klara det?´
Och den största frågan är om det är möjligt att studera när man har barn?
Orkar man ?
Hinnes det ?

Och pengar frågan, kan man köpa allt i världen till sitt barn om man pluggar?
Tål att tänkas på.
Så länge får jag jobba som mentalvårdare.
Ooj.. Vad gör man med framtiden?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det krävs stort fokus om man ska plugga med småbarn! Men orkar gör man o hinns med också!

Det största problemet är nog pengarna i såna fall, man är inte rik när man är student!!:/

2011-09-09 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0