Kalas tycker vi om





Tittut

Idag ska jag till Doktor !
Får väl se om jag får igen för att jag häromdagen var så mallig
för att jag då var frisk som en nötkärna!
Peppar Peppar..

Och som alla vet så ska man ju få nått för man har varit
snäll hos Doktorn!
´Frågan är bara vad?´
Eftersom jag annars får visa leg när jag köper energidryck (!),
så skulle jag kunnat lura doktorn att jag bara är ett barn
om det inte vore så att dom ser mitt personnummer från stenåldern,
då kanske jag åtminstone hade kunnat fått ett bokmärke med
nån vacker ängel på.
Meen..
med inställningen att jag blir utan bokmärke och klistermärke
har mina tankar börjat bana iväg på andra roliga saker..
Tex kanske jag skulle unna mig
ett par billiga skor från barnavdelningen ?

Jag ska även iväg på födelsedags-present letar uppdrag
så jag behöver nog inte oroa mig att jag blir utan present,
brukar alltid slinka ner nå fint till mig själv när jag bara
ska köpa till nån annan !

Jag ska även unna mig massa tårta idag !
´Vore ju ohyffsat att tacka nej till
godsakerna som har bakats av Mia hela dagen´



Rullar fram..
jag tar mig till ställen bara drömmar kan !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0